Velkou měrou se na internetových transakcích podílejí obchodníci v cestovním ruchu, což svědčí o rostoucí oblibě nakupování letenek nebo rezervování hotelů přes internet. Další významnou kategorii tvoří herní a sázkové portály, prodejci filmů, hudby a knih. Klienti si také oblíbili české i slovenské slevové portály a mnoho uživatelů si pro transakce na internetu zřídilo internetové peněženky.
„Velký podíl internetových transakcí sledujeme u podniků cestovního ruchu – cestovní kanceláře, aerolinie, provozovatelé trajektů, prodejci jízdenek a letenek, hotely i jiná ubytovací zařízení se velmi významně zapisují do statistik. Podílejí se na celkovém počtu 850 tisíci transakcemi (19 %) a z pohledu objemu transakcí je to dokonce 1,65 miliardy Kč (téměř 30 %),“ říká Peter Demjanovič, ředitel útvaru Karty ČSOB a Ery.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva