ČT: Čtvrtletní srovnání s komerčními televizemi a Českým rozhlasem

17.09.2013 18:36 | Zprávy

Ve snaze zajistit transparentní nezávislou reflexi zpravodajských pořadů poskytuje Česká televize sumarizaci základních zjištění výstupů z projektu „Obsahové analýzy zpravodajství a publicistiky“, kterou pro Českou televizi od roku 2001 připravuje společnost InnoVatio.

ČT: Čtvrtletní srovnání s komerčními televizemi a Českým rozhlasem
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Cílem je prezentovat průřezovou zprávu o struktuře zpravodajství a diskusních pořadů. Tím by měl být naplněn požadavek definovaný v Kodexu ČT v odstavci 6.4.

Česká televize pravidelně, nejméně jednou za čtvrt roku, uveřejní analýzu vyváženosti svého programu včetně porovnání prostoru, kterého se ve vysílání dostalo politickým stranám a hnutím. Vypracování takové analýzy objedná u renomovaného a na České televizi nezávislého odborného pracoviště.

Cílem České televize je nabízet veřejnosti zpravodajství a publicistiku v co největší možné kvalitě. Tohoto výsledku není možné dosáhnout bez zpětné vazby. Věříme, že oceníte naši snahu podělit se o závěry pravidelných analýz InnoVatia, které jsou dalším příspěvkem České televize ke zprůhlednění diskuse o kvalitě médií veřejné služby. A že takto otevřená možnost kontroly naplňování Kodexu České televize významně přispěje k objektivní reflexi médií veřejné služby.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Metropolitní plán bude zveřejněn letos v říjnu

16:26 MHMP: Metropolitní plán bude zveřejněn letos v říjnu

V průběhu posledních dvou let hlavní město zpracovalo zhruba 18 tisíc požadavků ze strany veřejnosti…