Cílem akce bylo prohloubit databázi současných kontaktů na importéry/distributory a zaměřit se na sektor britských pivovarů - český ležák v jejich portfoliu by byl věcí nesmírně prestižní a jednalo by se o rozhodný krok k viditelné prezenci na britském trhu. Akci proto předcházela velká akviziční činnost, která měla podobu intenzivní e-mailové kampaně s následným telefonickým obvoláváním, články na webu CzechTrade a webu IMBIBE Live (zejména článek What is a Real Pilsener) a velmi efektivní kampaň na Twitteru Czech Trade a IMBIBE Live.
Projekt CzechTrade Londýn nesl název „Czech Beer Garden“ a marketingové úsilí bylo zaměřeno na námi vytvořený pojem „Real Pilsener“ což je analogie k v UK zaužívanému pojmu „Real Ale“, kterým se označuje svrchně kvašené pivo britského typu. Českému pavilonu dominoval vysoko zavěšený obří banner s nápisem Czech Beer Garden a českou vlajkou. Pavilon se sestával ze společného baru s pivní předzahrádkou. Každý pivovar zde však měl jasně danou identitu a zároveň byla na zakázku vyrobená designová zadní stěna, které hrdě dominoval nápis „The Home of Real crafted Pilsener“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva