Česká spořitelna: Transakce přes přímé bankovnictví dosáhly za tři čtvrtletí 976 mld. Kč

10.11.2013 10:25

Přímé bankovnictví České spořitelny už využívá téměř 1,56 milionu klientů.

Česká spořitelna: Transakce přes přímé bankovnictví dosáhly za tři čtvrtletí 976 mld. Kč
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

Během tří čtvrtletí letošního roku přes něj klienti provedli 56 milionů transakcí v celkovém objemu přibližně 976 mld. Kč. Na konci října 2013 připravila Česká spořitelna pro klienty několik novinek, např. automatické zobrazení produktů v přímém bankovnictví, aktivaci platební karty v internetovém bankovnictví a další.

„Klienti v posledních letech stále častěji volají po moderních technologiích a ovládání účtu přes internet či telefon se už stalo běžnou praxí. Proto neustále vylepšujeme naše aplikace, aby jejich ovládání bylo co nejpohodlnější. Nově jsme na přání našich klientů zavedli funkci automatického zobrazení produktů v přímém bankovnictví. Pokud si tedy klient sjedná produkt u Finanční skupiny České spořitelny, automaticky mu ho zobrazíme v jeho internetovém bankovnictví, aniž by pro to musel cokoliv dalšího udělat,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.

Česká spořitelna klientům automaticky přiřadí všechny sjednané produkty podporované službou SERVIS 24 (tzn. osobní účty, platební karty, úvěry a hypotéky, pojištění, penzijní připojištění a penzijní spoření, spořicí účty, stavební spoření, vkladové účty, majetkové účty a investiční produkty). Pokud klient některý produkt nechce vidět, může si ho ručně odřadit. Automatické zobrazení produktů je samozřejmě zdarma a týká se pouze klientů z řad fyzických osob (ne podnikatelů ani firem), kteří využívají službu SERVIS 24.

Klienti si také nově ve svém internetovém bankovnictví mohou aktivovat platební kartu, kterou obdrží poštou. Jakmile je karta připravena k aktivaci, klient je automaticky upozorněn. Aktivace je možná pro všechny typy platebních karet - debetní, kreditní, soukromé i služební.

Podnikatelé si nově v internetovém bankovnictví SERVIS 24 mohou on-line sjednat kontokorent nebo termínovaný úvěr do výše 500 000 Kč, a to zcela bez nutnosti návštěvy pobočky. Žádosti o úvěry nad 500 000 Kč mohou podat také v prostředí internetového bankovnictví s tím, že dokončení procesu a podpis smlouvy následně proběhne v pobočce.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

16:08 Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

Stále více spotřebitelů mění dodavatele energií. Řada z nich se přitom o proces přechodu mezi obchod…