České dráhy: Vyjádření k reportáži Českého rozhlasu Radiožurnálu

20.05.2020 21:18 | Zprávy

Reportáž Radiožurnálu zveřejněná 20. 5. 2020, která se týká marketingových výdajů Českých drah, vychází ze zavádějící interpretace nijak nestrukturovaných interních čísel.

České dráhy: Vyjádření k reportáži Českého rozhlasu Radiožurnálu
Foto: red
Popisek: ČD - logo

To pochopitelně vede k tomu, že také odborníci na dotazy autorky reportáže reagují bez znalosti skutečného stavu a směšují náklady na nákup novin pro cestující do vlaků s výdaji na marketing, nebo se pozastavují nad inzercí v tištěných novinách, přitom České dráhy dávno aktivně využívají cílenou online komunikaci, a to i při spolupráci s největším domácím mediálním domem MAFRA. Ta ostatně probíhá v obdobném rozsahu dlouhá léta, dříve prostřednictvím mediální agentury, tedy v žádném případě ne až od roku 2015.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Střet zájmů

Mám dva dotazy. Jeden, proč je vlastně takový problém sdělit, jak chce Babiš vyřešit střet zájmů teď? Jestli to hodlá udělat pak, proč ne rovnou? Víte to? A druhý dotaz, máte v plánu ten zákon o střetu zájmů nějak měnit až budete ve vládě? PS: Já třeba nevidím problém v tom, že prezident chce, aby B...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Nasavrky mají novou Kaštanku

22:31 AOPK ČR: Nasavrky mají novou Kaštanku

Desítky nových kaštanovníků setých byly během podzimu vysázeny v Nasavrkách, které mají tento nádher…