Hospodářské výsledky pozitivně ovlivnily nižší náklady, kterých bylo dosaženo díky výhodnějším nákupům některých položek, ale i nárůst tržeb z externích činností. Z nich představují největší přínos příležitostná doprava, reklama a servis vozidel. Důležitou roli hrají také výnosy z parkovacího systému či správy veřejného osvětlení. Tyto komunální služby převzal dopravní podnik po předchozích provozovatelích, když nabídl městu výhodnější podmínky a zároveň tím do svého rozpočtu přinesl další finanční zdroje.
„Výrazné navýšení zisku oproti původnímu plánu se nám daří nejen díky systematickému snižování nákladů, ale i nárůstem tržeb z externích služeb. Svědčí to o aktivním využívání obchodních příležitostí a v této strategii chceme pokračovat“, uvádí ředitel a místopředseda představenstva městského dopravce Slavoj Dolejš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva