Český rozhlas: Radiožurnál Sport startuje letní kampaň „Poslouchej sport“

02.07.2021 17:28

První sportovní stanice v Česku Radiožurnál Sport spouští 1. července reklamní kampaň „Poslouchej sport“. Cílem kampaně je podpořit povědomí o nové značce Radiožurnál Sport a informovat sportovní fanoušky o vysílání přímých přenosů z olympijských her v Tokiu.

Český rozhlas: Radiožurnál Sport startuje letní kampaň „Poslouchej sport“
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

Digitální stanice Českého rozhlasu Radiožurnál Sport zahájila své vysílání se začátkem mistrovství světa v hokeji letos 21. května. Jde o první čistě sportovní stanici, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří živé přenosy z velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.

„Reklamní kampaň s názvem Poslouchej Sport navazuje na kampaň spuštěnou společně se začátkem vysílání stanice, jejíž hlavní sdělení ,Nové sportovní rádio’ podpořilo propojení s ambasadory projektu Lukášem Krpálkem, Karolínou Plíškovou a Maximem Habancem. Ambasadory letní kampaně jsou další úspěšní olympionici oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna. Kampaň poběží od 1. července do 31. srpna a postupně se objeví v online a na sociálních sítích, v tištěné inzerci, na velkoformátových OOH plochách v Praze a dalších městech v ČR.

„Tým Radiožurnálu, který odlétá do Tokia, chystá dosud nejrozsáhlejší sportovní vysílání. Jsem rád, že tvářemi kampaně jsou právě ti, kteří na olympijských i paralympijských hrách budou bojovat o medaile,“ dodal šéfredaktor rozhlasových stanic Radiožurnál a Radiožurnál Sport Ondřej Suchan.

Kreativní koncept kampaně vznikl v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajistilo marketingové oddělení Českého rozhlasu.

Nový TV spot stanice Radiožurnál Sport je ke zhlédnutí ZDE

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

22:03 Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

Stavbu retenční nádrže Perlík za 7,8 milionu korun dokončily Lesy České republiky na úpatí Smrku, ne…