Společenská odpovědnost se v současnosti stala nedílnou součástí fungování mnoha tuzemských firem. Přestože většina z nich své aktivity řídí již s ohledem na jejich sociální a environmentální dopad na okolí, často si neuvědomují, že příkladem společensky odpovědného jednání může být i výběr ekologických dárků pro zaměstnance a obchodní partnery. V období kolem Vánoc a Nového roku se totiž výrazně zvyšuje produkce odpadů nejen v tuzemsku, ale i v zahraničí. Podle studie Skrytá cena Vánoc (The Hidden Cost of Christmas), kterou vypracoval Australský fond na ochranu přírody (ACF) v prosinci 2004, za sebou výraznou stopu zanechaly například dárky v podobě moderní elektroniky. Při jejich výrobě se do atmosféry uvolnilo 780 tisíc tun emisí. Nejen lidé v Austrálii by se tak měli zamýšlet nad alternativním řešením, které představují například ekologické dárky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva