Agregovaná a vyčištěná data z vyhledávačů, rezervačních a cestovních aplikací a sociálních sítí v kombinaci s transakčními daty umožní agentuře analyzovat dopady COVID-19 na sektor cestovního ruchu v Česku a připravit efektivní marketingový plán na jeho oživení.
„Současná situace ukazuje, jak moc důležitá jsou v cestovním ruchu přesná data, a jak potřebná je digitalizace turismu v Česku,“ uvedl ředitel agentury CzechTourism Jan Herget a doplňuje: „S daty od Mastercard dokážeme tvořit krátkodobé plány v reakci na aktuální situaci i střednědobé predikce šité na míru jednotlivým trhům a cílovým skupinám. Umožní nám například rozlišovat skupiny turistů podle jejich útrat, předvídat jejich preference a potřeby, a díky tomu lépe cílit marketingové nástroje.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Já tomu vašemu komentáři úplně nerozumím
Píšete v něm, že Ukrajinci v zástupné válce USA proti Rusku obětovali statisíce mužů a ztratili budoucnost země. Myslíte, že Ukrajinci měli nějak na výběr, když je Rusko napadlo? Co jiného mohou dělat, než se bránit? Neztratili by budoucnost země, právě, kdyby se nebránili? A ještě, co bychom teda p...
Další články z rubriky

16:26 Královéhradecký kraj připravuje modernizaci školního areálu v Kopidlně
Investici za 70 milionů korun připravuje Královéhradecký kraj v zámeckém areálu Střední zahradnické …
- 13:34 HK ČR: Čtyřem z deseti českých exportérů klesá poptávka
- 10:34 AOPK ČR: V Českém středohoří zachraňují kukačky. Ani ptáky, ani hodiny, ale vzácné orchideje
- 7:33 Celní správa: Celníci na Moravě mají nové organizační uspořádání
- 22:33 Zoo Praha vypustila kriticky ohrožené karasy obecné v pražské Michli
- 19:28 ÚOHS: Zadavatelé mají možnost zjistit údaje o dodavatelích ze třetích zemí