Integrovaný operační program „Zvýšení povědomí o atraktivitách regionů České republiky s cílem zvýšení návštěvnosti“ měl za úkol pomocí masivní a komplexní mediální kampaně podpořit domácí i příjezdový cestovní ruch. Na základě odborné analýzy, zpracované pro CzechTourism v roce 2014, bylo pro letošek vybráno deset nejvýznamnějších sportovních akcí, které v sobě měly největší potenciál zviditelnit značku Czech Republic – Land of Stories v zahraničí a zároveň přitáhnout davy domácích fanoušků a turistů.
„Destinační značka „Czech Republic – Land of Stories“ se v prvním pololetí letošního roku hojně objevovala v záběrech televizních kamer v přímých přenosech i ze záznamů. Tyto přenosy byly navíc doprovázeny reportážemi o krásách jednotlivých pořadatelských měst, regionů i celé České republiky“, uvedla generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková. „Tytéž informace se mohli zájemci dočíst i v doprovodných tištěných materiálech“, dodala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva