CzechTourism: Mezinárodní veletrh cestovního ruchu FITUR 2019 v Madridu

19.02.2019 7:36

Česká republika se opět představila jako ideální turistická destinace se svou širokou a různorodou turistickou nabídkou na mezinárodním veletrhu cetovního ruchu FITUR, který se konal ve dnech 23. - 27. ledna 2019 v Madridu. Letošní ročník veletrhu byl jedním z největších ve své historii a zúčastnilo se ho téměř 11 000 společností ze 165 zemí světa.

CzechTourism: Mezinárodní veletrh cestovního ruchu FITUR 2019 v Madridu
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Česká republika se na veletrhu prezentovala s novým výstavním stánkem, jenž upoutával především zajímavou světelnou instalací v národních barvách ve formě krystalického baldachýnu. Stánek byl v České republice poprvé představen na veletrhu GO a Regiontour Brno v polovině měsíce ledna 2019 a naši zemi bude reprezentovat do roku 2022 na dalších více než osmdesáti plánovaných významných turistických akcích po celém světě.

Na stánku České republiky se kromě agentury CzechTourism prezentovalo dalších 12 společností z turistického sektoru (2 regionální centrály cestovního ruchu, 8 incomingových cestovních kanceláří a 2 letecké společnosti ). V rámci veletrhu FITUR proběhlo setkání mezi českými a španělskými společnostmi za účelem navázání či upevnění vzájemných vztahů a posílení obchodu v oblasti cestovního ruchu mezi oběma zeměmi.

Cílem CzechTourism se zastoupením ve Španělsku je zvýšení příjezdu španělských turistů do jednotlivých krajů, jejichž města v letošním roce poslouží jako vstupní brána k jejich bližšímu poznávání. Turistické novinky jednotlivých regionů byly představeny v polovině prosince loňského roku v Madridu v rámci prezentace ústředního komunikačního tématu CzechTourism pro rok 2019: Města, brány do regionů.

Velvyslanec České republiky, pan Ivan Jančárek, využil veletrhu k tomu, aby se pozdravil se zástupci českých firem a společně s ředitelkou Zahraničního zastoupení agentury CzechTourism ve Španělsku Markétou Lehečkovou předal již tradiční ceny PremiosCZ 2018 za spolupráci v propagaci ČR na španělském trhu.

Novinářka Noelia Ferreiro převzala cenu PremioCZ za článek "Pilsen, la ciudad de diseno...y no sólo de cerveza" (Plzeň, město designu...a ne jen piva), který byl publikován v on-line časopisu Hola.com, a dále za článek "La ciudad con nombre de cerveza" (Město se jménem piva), publikovaného v on-line časopisu Viajar. V obou reportážích popisuje aktuální Plzeň s jejími módními trendy, aniž by opomenula její historii a svět mezinárodně známého světlého piva.

Také bloger David Escribano převzal cenu za výjimečné mediální pokrytí své návštěvy Pardubického kraje na cestovatelském blogu Viajablog, na blogu letecké společnosti Iberia MeGustaVolar a v on-line časopisu Traveler.es. Autor čtenářům ukazuje, že Pardubice a Pardubický kraj mohou být pro španělského turistu hledajícího historii, přírodu a aktivní turismus, velmi atraktivní destinací.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…