Platforma byla na ruském trhu spuštěna v únoru tohoto roku jako pokračování loňské velice úspěšné microsite „Baroko všemi smysly“. I letos je cílem přiblížit odborníkům v cestovním ruchu atraktivní nabídku regionů, tentokrát v návaznosti na aktuální marketingové téma „100 let České republiky“, a související nabídky cestovních kanceláří.
Platforma vznikla ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohla agentura CzechTourism využít více než 90 tisíc živých kontaktů na odborníky v cestovním ruchu, kteří tak pravidelně dostávají aktuální zprávy od partnerů zapojených do projektu. Partneři získali navíc možnost představit své novinky a nabídky na hodinovém webináři. Na existenci platformy upozorňuje i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné publikace na sociálních sítích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva