CzechTourism podpořil vydání 3 000 zážitkových karet Toulavka

24.01.2015 19:52 | Zprávy

Agentura CzechTourism v loňském roce podpořila výrobu 3 000 zážitkových karet Toulavka, které vznikly s cílem oživit cestovní ruch v turistické oblasti Toulava. Téměř tisícovka karet již zná své majitele, kteří mohou aktivně využívat více než 50 bonusů a slev.

CzechTourism podpořil vydání 3 000 zážitkových karet Toulavka
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

S Toulavkou prožijí návštěvníci regionu řadu nezapomenutelných chvil, ochutnají lákavá menu v restauracích, objeví tajemství památek, navštíví muzejní expozice a galerie, ale třeba i filmovou zbrojnici, muzeum čokolády a marcipánu, tradiční pivovar, skanzen nebo letní kino. Zejména rodinám s dětmi a mladým lidem karta nabízí pohyb a povyražení. K návštěvě ekofarmy se zvířaty, velbloudí farmy, zážitkového parku, pohledům z rozhleden, adrenalinovým sportům, adventure i klasickému golfu či odpočinku ve wellness přidali provozovatelé restaurací gastronomické bonusy. Slevy a zajímavé doplňkové aktivity poskytují držitelům Toulavky také ubytovatelé.

Karta má neomezenou platnost, je přenosná a slouží zároveň jako e-skipas do lyžařského areálu Monínec.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Dobrý den.

Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Provoz zdravotnických zařízení je zajištěn

7:23 České dráhy: Provoz zdravotnických zařízení je zajištěn

České dráhy uzavřely nový dodatek ke smlouvě se společností Dopravní zdravotnictví a.s.