CzechTourism posiluje propagaci České republiky v Indii, Izraeli a na Blízkém Východě

01.06.2017 10:16 | Zprávy

Na začátku letošního roku posílila agentura CzechTourism svou přítomnost na dvou nových strategických trzích a uzavřela smluvní spolupráci s partnery v Indii a Izraeli. Lokální PR agentury operují od února z Bombaje a Tel Avivu a to jako zahraniční zastoupení CzechTourism tzv. 2. stupně. Pobočky zveřejnily plán svých aktivit a jsou připraveny zahájit spolupráci s českými podnikateli a regiony.

CzechTourism posiluje propagaci České republiky v Indii, Izraeli a na Blízkém Východě
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Nárůst počtu turistů z Asie, především z Číny, za poslední roky ukazuje, jakým směrem bychom měli zaměřit propagaci naší republiky. Indie a Izrael jsou proto dalším strategicky logickým zacílením na jednu z největších oblastí s potenciální klientelou v oblasti cestovního ruchu,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová

„Česká republika je mezi deseti nejrychleji rostoucími cílovými destinacemi indických turistů v Evropě. Do roku 2021 by měl počet výjezdů z Indie do regionu Střední a Východní Evropy vzrůst o 60 %. Tato příznivá predikce výjezdů potvrzuje, že založení naší širší působnosti v tomto teritoriu je krok správným směrem,“ komentuje změny v síti zahraničních poboček ředitelka agentury CzechTourism, Monika Palatková.

Za posledních 5 let se počet indických turistů přijíždějících do České republiky téměř ztrojnásobil. V roce 2016 jich do ČR přijelo 66 tisíc a strávili zde 159 tisíc nocí. Podobně rostou i výdaje indických klientů. V České republice utrácejí nadprůměrně v porovnání s ostatními - o cca o 30 %, a to kolem 4 000 Kč na osobu a den.

Typický indický turista navštěvuje Českou republiku v kombinaci s dalšími dvěma až třemi evropskými zeměmi, které navštívil již dříve. Právě na tento segment zkušených cestovatelů, kteří se zajímají více o kulturu než o nakupování, a mají chuť objevovat nové věci, bude CzechTourism směřovat svou propagaci.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

CzechTourism

autor: Tisková zpráva

Klára Kocmanová byl položen dotaz

Farmáři

Myslíte, že podpora farmářů je cestou, jak hromadně zlevníte potraviny? Já teda nevím, u farmářů nakupuji ráda, i když teď už čím dál méně, a to proto, že na to jednoduše nemám. Když jdu na farmářské trhy ceny jsou tam dost vysoké a taky mě kolikrát napadlo, zda i oni jen draze nepřeprodávají, co ko...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Kyberšmejdi dovolenou neznají, znovu útočí

22:31 VZP: Kyberšmejdi dovolenou neznají, znovu útočí

Internetoví podvodníci oprášili starý trik, jak vylákat citlivé údaje.