CzechTourism posiluje propagaci České republiky v Indii, Izraeli a na Blízkém Východě

01.06.2017 10:16 | Zprávy

Na začátku letošního roku posílila agentura CzechTourism svou přítomnost na dvou nových strategických trzích a uzavřela smluvní spolupráci s partnery v Indii a Izraeli. Lokální PR agentury operují od února z Bombaje a Tel Avivu a to jako zahraniční zastoupení CzechTourism tzv. 2. stupně. Pobočky zveřejnily plán svých aktivit a jsou připraveny zahájit spolupráci s českými podnikateli a regiony.

CzechTourism posiluje propagaci České republiky v Indii, Izraeli a na Blízkém Východě
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Nárůst počtu turistů z Asie, především z Číny, za poslední roky ukazuje, jakým směrem bychom měli zaměřit propagaci naší republiky. Indie a Izrael jsou proto dalším strategicky logickým zacílením na jednu z největších oblastí s potenciální klientelou v oblasti cestovního ruchu,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová

„Česká republika je mezi deseti nejrychleji rostoucími cílovými destinacemi indických turistů v Evropě. Do roku 2021 by měl počet výjezdů z Indie do regionu Střední a Východní Evropy vzrůst o 60 %. Tato příznivá predikce výjezdů potvrzuje, že založení naší širší působnosti v tomto teritoriu je krok správným směrem,“ komentuje změny v síti zahraničních poboček ředitelka agentury CzechTourism, Monika Palatková.

Za posledních 5 let se počet indických turistů přijíždějících do České republiky téměř ztrojnásobil. V roce 2016 jich do ČR přijelo 66 tisíc a strávili zde 159 tisíc nocí. Podobně rostou i výdaje indických klientů. V České republice utrácejí nadprůměrně v porovnání s ostatními - o cca o 30 %, a to kolem 4 000 Kč na osobu a den.

Typický indický turista navštěvuje Českou republiku v kombinaci s dalšími dvěma až třemi evropskými zeměmi, které navštívil již dříve. Právě na tento segment zkušených cestovatelů, kteří se zajímají více o kulturu než o nakupování, a mají chuť objevovat nové věci, bude CzechTourism směřovat svou propagaci.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zajímalo by mě, jaký je zájem o kandidaturu za SOCDEM?

Hledal jsem totiž kandidáty, ale žádné jsem ani na vašich stránkách nenašel. Nebo jich snad máte tolik, že nevíte koho vybrat? To dost pochybuji, když od vás dost politiků přešlo jinam, což teda já neschvaluju a takové politiky nevolím

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS:  Zadavatelé mají možnost zjistit údaje o dodavatelích ze třetích zemí

19:28 ÚOHS: Zadavatelé mají možnost zjistit údaje o dodavatelích ze třetích zemí

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže aktualizoval své stanovisko „Možnost zadavatele definovat účast…