CzechTourism představuje české tradice interaktivně

22.07.2015 12:22

Představit Českou republiku jako zemi živoucích tradic, kde zahraniční i domácí turista tradice nejen objeví, ale rovněž pochopí jejich souvislosti a příběh. To je cílem projektu Tradiční Česko všemi smysly, který zastřešuje Česká centrála cestovního ruchu. Jeho marketingová kampaň obsahuje nejen sérii videí či originálních tištěných map, ale i novou mobilní aplikaci České tradice, která je ke stažení zdarma.

CzechTourism představuje české tradice interaktivně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Cílem projektu je propagovat především nehmotné kulturní dědictví České republiky od tradičních řemesel přes původní české a moravské zvyky až k nářečím,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

K návštěvě přitom CzechTourism láká nejen Čechy, ale i turisty z Polska, Slovenska, Ruska a německy mluvících zemí, kteří rádi hlouběji poznávají navštívené regiony.

„Jak jiskří tance na východní Moravě nelze nijak popsat, ty musíte vidět. Stejně tak nezjistíte, jak voní žatecký červeňák nebo jak zní severočeské zelené sklo, pokud jej nevezmete do ruky. A to je naším cílem. Pomocí tzv. „zážitkového turismu“ zvýšit návštěvnost regionů České republiky, které stále žijí místními tradicemi,“ přibližuje projekt Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

Tradiční slovácký verbuňk, moravskou jízdu králů nebo masopustní obchůzky na Hlinecku přibližuje CzechTourism českým i zahraničním turistům pomocí marketingové kampaně „Tradice má smysl“. Kromě online nabídky doporučených výletů na www.tradicemasmysl.cz agentura vydala i tištěné mapy, které turisty v několika jazykových mutacích provedou po místech s tamními živými tradicemi a připravena je i série videí a vizuálů, které přibližují např. krásy jihočeského selského baroka nebo šperkařskou tradici Českého ráje. Spoty zachycující české tradice téměř filmovou podobou natočila produkce Digital Circus, hudebního doprovodu videa se ujal známý český hudební producent Jan P. Muchow.

Součástí kampaně je průvodce po českých tradicích – mobilní aplikace České tradice, která je dostupná pro iPhone i Android zdarma. I bez online připojení mohou uživatelé aplikace objevovat tradice přímo na cestách a budou za to odměněni. Poprvé jedinečnými a autentickými zážitky z míst, která navštíví, podruhé bonusovým obsahem ve formě wallpaperů, videí a selfie rámečků.

Více informací o českých tradicích, jednotlivých místech, ale i tipech na výlety najdete na www.tradicemasmysl.cz a v mobilní aplikaci České tradice.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Neslibujete nesplnitelné?

Opravdu jde ještě změnit migrační pakt, když ho podezřele narychlo EP před volbami odsouhlasil? A jak chcete zrušit green deal? Jsem pro, ale myslím, že je to nereálný slib.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Partnerství pro otevřené vládnutí na roky 2025 a 2026

20:48 Ministerstvo spravedlnosti: Partnerství pro otevřené vládnutí na roky 2025 a 2026

Ministerstvo spravedlnosti dnem 30. dubna 2024 vyhlašuje veřejné konzultace k přípravě nového Akčníh…