CzechTourism představuje české tradice interaktivně

22.07.2015 12:22

Představit Českou republiku jako zemi živoucích tradic, kde zahraniční i domácí turista tradice nejen objeví, ale rovněž pochopí jejich souvislosti a příběh. To je cílem projektu Tradiční Česko všemi smysly, který zastřešuje Česká centrála cestovního ruchu. Jeho marketingová kampaň obsahuje nejen sérii videí či originálních tištěných map, ale i novou mobilní aplikaci České tradice, která je ke stažení zdarma.

CzechTourism představuje české tradice interaktivně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Cílem projektu je propagovat především nehmotné kulturní dědictví České republiky od tradičních řemesel přes původní české a moravské zvyky až k nářečím,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

K návštěvě přitom CzechTourism láká nejen Čechy, ale i turisty z Polska, Slovenska, Ruska a německy mluvících zemí, kteří rádi hlouběji poznávají navštívené regiony.

„Jak jiskří tance na východní Moravě nelze nijak popsat, ty musíte vidět. Stejně tak nezjistíte, jak voní žatecký červeňák nebo jak zní severočeské zelené sklo, pokud jej nevezmete do ruky. A to je naším cílem. Pomocí tzv. „zážitkového turismu“ zvýšit návštěvnost regionů České republiky, které stále žijí místními tradicemi,“ přibližuje projekt Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

Tradiční slovácký verbuňk, moravskou jízdu králů nebo masopustní obchůzky na Hlinecku přibližuje CzechTourism českým i zahraničním turistům pomocí marketingové kampaně „Tradice má smysl“. Kromě online nabídky doporučených výletů na www.tradicemasmysl.cz agentura vydala i tištěné mapy, které turisty v několika jazykových mutacích provedou po místech s tamními živými tradicemi a připravena je i série videí a vizuálů, které přibližují např. krásy jihočeského selského baroka nebo šperkařskou tradici Českého ráje. Spoty zachycující české tradice téměř filmovou podobou natočila produkce Digital Circus, hudebního doprovodu videa se ujal známý český hudební producent Jan P. Muchow.

Součástí kampaně je průvodce po českých tradicích – mobilní aplikace České tradice, která je dostupná pro iPhone i Android zdarma. I bez online připojení mohou uživatelé aplikace objevovat tradice přímo na cestách a budou za to odměněni. Poprvé jedinečnými a autentickými zážitky z míst, která navštíví, podruhé bonusovým obsahem ve formě wallpaperů, videí a selfie rámečků.

Více informací o českých tradicích, jednotlivých místech, ale i tipech na výlety najdete na www.tradicemasmysl.cz a v mobilní aplikaci České tradice.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Jak chcete z Bruselu zajistit naši potravinovou soběstačnost?

Podle mě je to klišé a nemůžeme být potravinově úplně soběstační, obzvlášť dnes, kdy je dost nevyzpytatelné počasí. A i kdybychom soběstační byly, nebude nás to stát mnohem více než potraviny z dovozu? Podpora českých potravin je sice hezká věc, ale zas né každý na to má rozpočet. Stačí se podívat n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

22:04 Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

Praktické ukázky využití v podnicích, konzultační zónu a workshopy, na kterých si zástupci firem vyz…