Dopravní podnik se pro vzorovou úpravu interiéru rozhodl s cílem zvýšit průchodnost cestujících uvnitř tramvaje, což zároveň povede k urychlení vystupování z a nastupování do tramvaje. Podélné sezení veřejnost dlouhodobě kritizuje, a proto jej DPP v tomto voze odstranil. Počet míst k sezení přitom zůstal zachován.
„Podélné sezení v tramvajích našim cestujícím nevyhovuje a ve vozech často dochází ke konfliktům sedících a stojících pasažérů. Následně budeme provádět průzkum spokojenosti s vzorovou úpravou a podle názoru veřejnosti se dále rozhodneme o případné sériové úpravě,“ sdělil Petr Dolínek, náměstek primátorky hl. m. Prahy (ČSSD).
„Věnujeme neustále pozornost připomínkám cestujících a snažíme se na ně reagovat co nejefektivnějšími změnami. To se samozřejmě týká i komfortu při jízdě. Věřím, že realizovaná úprava tramvají 14T je krokem tím správným směrem,“ uvedl Jaroslav Ďuriš, generální ředitel DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva