„Specializované přepážky Poštovní spořitelny na pobočkách České pošty poskytují soukromí a klid pro řešení všech požadavků. Jedná se o přepážky, kde si klient může pohodlně sednout a komunikovat s personálem bez bariér tváří v tvář. Poslední překážka nyní padá díky službě eScribe, která umožňuje on-line přepis hovoru do textové podoby. Bez problémů tu proto mohou být obslouženi i klienti se sluchovým postižením,“ vysvětluje Vlasta Dolanská, výkonná ředitelka Poštovní spořitelny.
Jen v loňském roce využili klienti služby simultánního přepisu téměř ve 300 případech. Dosud byla služba klientům k dispozici ve všech 74 Era finančních centrech. Pokud pilot probíhající na poštách v jižních Čechách dopadne dobře, rozšíří se eScribe na všech 150 specializovaných bankovních přepážek Poštovní spořitelny.
Jak funguje služba eScribe:
eScribe je speciální simultánní přepis, díky němuž může neslyšící pohodlně sledovat odpovědi klientského pracovníka na monitoru počítače. Stačí, aby si klient o tento přepis požádal, klientský pracovník naváže přes internet kontakt s přepisovatelem, a ten on-line převede mluvenou řeč do textové podoby zobrazující se na monitoru. Oba účastníci rozhovoru tak mají jistotu, že neslyšící klient dostal všechny potřebné informace a správně jim porozuměl.
Na jakých poštách lze službu využít:
Název pošty ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. autor: Tisková zpráva PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz
Dobrý den.Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU? Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 16:13 Policie ČR: Spolupráce s operátory pomáhá dopadnout zločincePřípad podvodnice, která získala více než 16 milionů, snad pomůže varovat širokou veřejnost.
reklama
|