EuroOil spustil kampaň Trhni losem, v níž vyhrává každý

06.06.2015 18:11 | Zprávy

Síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, spustila 1. června velkou marketingovou kampaň nazvanou Trhni losem, která potrvá až do 30. června.

EuroOil spustil kampaň Trhni losem, v níž vyhrává každý
Foto: red
Popisek: Čepro

Kampaň je spojena s akcí, v rámci níž každý zákazník, jenž natankuje minimálně 30 litrů pohonných hmot, od pokladní získá „los“, resp. kupon. Ten po obdržení roztrhne a okamžitě se dozvídá, zda vyhrál 0,33l nápoj zdarma nebo poukázku na nákup paliva v hodnotě 300 Kč v síti EuroOil.

Okamžitá výhra však není jediným tahákem soutěže. Na webových stránkách www.trhnilosem.cz může po registraci každý zákazník zadat číslo účtenky a v soutěži pokračovat o hlavní výhru, kterou je „palivo na rok zdarma“ – poukázky na nákup pohonných hmot v hodnotě 20 000 Kč. Soutěž o poukázky na odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zajímalo by mě, jaký je zájem o kandidaturu za SOCDEM?

Hledal jsem totiž kandidáty, ale žádné jsem ani na vašich stránkách nenašel. Nebo jich snad máte tolik, že nevíte koho vybrat? To dost pochybuji, když od vás dost politiků přešlo jinam, což teda já neschvaluju a takové politiky nevolím

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Dukovany připravují zásadní modernizaci strojoven

16:26 ČEZ: Dukovany připravují zásadní modernizaci strojoven

Jaderná elektrárna Dukovany spouští klíčový plán modernizace strojoven. Cílem je zajistit jejich nej…