Agentura CzechTrade loni podpořila při vstupu na německý trh celkem 259 firem. „Meziročně se jedná o nárůst o více než 50 procent. K našim západním sousedům míří jak firmy bez exportní zkušenosti, tak i zkušené podniky, které Německo využívají jako platformu pro vývoz do třetích zemí,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.
Většina firem obracejících se na německou pobočku v Düsseldorfu, která je nejvytíženější z 51 kanceláří agentury CzechTrade na světě, patří mezi malé a střední firmy do 250 zaměstnanců. „Našimi klienty jsou firmy napříč celým průmyslem, dominují však podniky zejména ze strojírenského, elektrotechnického, plastikářského a potravinářského průmyslu. Vedle koncových zákazníků hledají naším prostřednictvím hlavně distributory a obchodní zástupce,“ konstatuje ředitel německé pobočky agentury CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva