Obchody a e-shopy lákají zákazníky na velké slevy zboží a tato marketingová akce znamená pro prodejce až několikanásobný nárůst prodejů. Podle statistik se na trhu objevuje nejen stále více elektrických a elektronických zařízení, jejichž odbyt výrazně roste právě v den černého pátku, ale Češi se zlepšují také v jejich recyklaci. Uvědomují si, že skladovat nepoužívané spotřebiče doma může být nebezpečné.
Zákazníci si odnáší na Black Friday i 3 x více zboží
Black Friday připadá letos na 24. listopadu. Nákupní marketingová akce, která se do České republiky dostala z USA a Kanady, je spojená s výprodejem zboží a velkými slevami. Zapojují se do ní nejčastěji prodejci elektrických zařízení a elektroniky nebo oblečení, ale vztahuje se i na širší sortiment. Mnohdy trvá mnohem déle, než pouhý den. Tak jak tak se jedná o svátek spojený s nákupní horečkou. „V průběhu Black Friday si od nás zákazníci odnesou v průměru 3x více elektropřístrojů než v předchozí listopadové pátky. Z kategorie domácích spotřebičů je největší zájem většinou o pračky a sušičky, v těsném závěsu za nimi jsou lednice. Kupující přichází hojně i pro výrobky péče o tělo, například holicí strojky nebo elektrické kartáčky na zuby,“ říká Lenka Mastešová ze společnosti Euronics, která je největší sítí elektroprodejen u nás, současně provozuje i e-shop Euronics.cz a do Black Friday se letos zapojila.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva