FORPSI patří k elitním českým značkám, získala prestižní ocenění

25.01.2017 10:45 | Zprávy

Značka FORPSI vstoupila do nového roku s oceněním Business Superbrands 2017

FORPSI patří k elitním českým značkám, získala prestižní ocenění
Foto: Forpsi
Popisek: V datacentru Forpsi.

Společnost INTERNET CZ, která na českém trhu působí pod značkou FORPSI a patří k největším tuzemským poskytovatelům internetových služeb, získala prestižní ocenění Business Superbrands 2017.

Obchodní značka FORPSI se stala jednou z nemnoha značek na českém trhu, které letos toto významné ocenění na základě přísných kritérií získaly. O udělení prestižního titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení odborná komise Business Brand Council. Komise složená z expertů z oblasti obchodu, marketingu, médií a marketingového výzkumu vycházela z nominace podložené obchodními výsledky. Hlavními kritérii pro úspěšné hodnocení jsou také známost značky, budování brandu, inovace a prestiž.

Ocenění Business Superbrands je určeno pro značky B2B, které jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu, zatímco veřejně známým značkám B2C působícím v maloobchodním sektoru jsou udělována ocenění Superbrands.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Zbraně

Zaujal mě váš komentář ke zbraním. Máte naprostou pravdu, že kdo chce jakoukoliv zbraň použít třeba k zabíjení, že si ji nějak opatří - většinou nezákonně. Ale co mě zajímá je váš pohled na to, aby lidé mohli použít legální zbraň pro svou ochranu nebo ochranu majetku? Protože co vím, tak je většina ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Hospodářský výsledek za rok 2024

22:31 Česká pošta: Hospodářský výsledek za rok 2024

Česká pošta vykázala za rok 2024 konsolidovaný hospodářský výsledek před zdaněním -1 246 mil. Kč.