V současné době se firmy přesouvají od používání jediného prodejního kanálu (například tištěné katalogy) k vícekanálovému řešení (internetové stránky, optimalizace pro přístup z mobilních zařízení, tištěné materiály a telefonická střediska), čímž se zvyšuje složitost celého provozu. Vícekanálový prodejní systém, postavený na nástroji hybris Commerce Accelerator, je připraven k nasazení do ostrého provozu, přičemž poskytuje kompletní možnosti vlastního nastavení, včetně podpory pro webové rozhraní, mobilní zařízení, telefonická střediska a správu objednávek. Systém hybris B2C Commerce Accelerator for China byl speciálně upraven a vybaven funkcemi odpovídajícími potřebám elektronického obchodu v Číně.
Firmám libovolné velikosti, jež potřebují rychle rozběhnout svůj provoz, nabízí B2C Commerce Accelerator for China plně funkční rozhraní internetového obchodu, hladkou integraci obchodních kanálů i veškeré nástroje, které jim umožňují plnit požadavky dnešních náročných zákazníků nakupujících prostřednictvím různých kanálů. Systém upravený na míru potřebám čínského trhu je vybaven šablonami pro internetové stránky, přizpůsobenými tak, aby vyhovovaly „klikacím“ návykům a specifické atmosféře online nakupování, na jakou jsou čínští zákazníci zvyklí, s velkými obrázky zboží, větším formátem položek a přehledným uspořádáním. Kromě toho dynamický posun vytváří dlouhé stránky, na něž jsou čínští zákazníci zvyklí, a funkce vyhledávání prodejen, propojená s mapovými podklady Baidu Maps, umožňuje návštěvníkům obchodu vyhledat nejbližší kamennou prodejnu jednoduchým kliknutím na odkaz.
„S více než 591 miliony uživatelů internetu[1] představuje Čína největší online populaci na světě. Stále více lidí nakupuje na internetu, a tím pádem jsou online zákazníci při nakupování stále netrpělivější, a pokud nemohou rychle nalézt, co hledají, neváhají se přesunout jinam,“ vysvětluje Burghardt Groeber, viceprezident společnosti hybris pro oblast Asie. „Abychom na velice specifické požadavky tohoto trhu odpověděli, představujeme čínskou verzi našeho veleúspěšného systému hybris B2C Commerce Accelerator.“
Jednou ze zásadních vlastností čínského trhu je nedůvěra spotřebitelů vůči reklamě a novým zdrojům informací. Jelikož jsou čínští spotřebitelé zvyklí se daleko více spoléhat na osobní doporučení přátel, členů rodiny či názorových vůdců, daleko větší význam než reklama mají doporučení internetových recenzentů a vrstevníků na sociálních sítích. Společnost McKinsey[2] je dokonce toho názoru, že sociální sítě mají v Číně daleko větší vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů než kdekoli jinde na světě. Proto se hybris B2C Commerce Accelerator for China dodává s plně integrovaným modulem pro největší čínské sociální sítě Weibo a QQ, který umožňuje automaticky předávat komentáře a doporučení spotřebitelů na příslušné internetové stránky prostým kliknutím na tlačítko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Migrace
Dobrý den ! Sleduji polskou politiku. V poslední době je tam velká aféra . Německá policie vozí nelegální uprchlíky přes hranici do Polska a tam je ponechává. Nemají žádné doklady , pouze nějaké vypsané papíry. Polská policie a dokonce pohraniční straž máji asi příkaz nic nedělat. Po polských měste...
Další články z rubriky

16:26 Královéhradecký kraj připravuje modernizaci školního areálu v Kopidlně
Investici za 70 milionů korun připravuje Královéhradecký kraj v zámeckém areálu Střední zahradnické …
- 13:34 HK ČR: Čtyřem z deseti českých exportérů klesá poptávka
- 10:34 AOPK ČR: V Českém středohoří zachraňují kukačky. Ani ptáky, ani hodiny, ale vzácné orchideje
- 7:33 Celní správa: Celníci na Moravě mají nové organizační uspořádání
- 22:33 Zoo Praha vypustila kriticky ohrožené karasy obecné v pražské Michli
- 19:28 ÚOHS: Zadavatelé mají možnost zjistit údaje o dodavatelích ze třetích zemí