JA Czech: Nejlepší logo vymysleli studenti ze Sokolova

25.01.2023 11:48 | Tisková zpráva

Od září stihli v programu JA Studentská firma založit reálnou společnost a rozjet prodej. Nyní mladí podnikavci z Integrované střední školy technické a ekonomické v Sokolově dosáhli dalšího úspěchu. Vizuální identita jejich studentské firmy byla v soutěži JA Top Logo odborníky oceněna jako nejlepší v regionu.

JA Czech: Nejlepší logo vymysleli studenti ze Sokolova
Foto: JA Czech
Popisek: JA Czech - logo

Z 277 JA Studentských firem registrovaných v tomto školním roce bylo do soutěže JA Top Logo přihlášeno 134 soutěžních prací. Studenti měli graficky ztvárnit logo své firmy a natočit krátké promo video k firemnímu produktu.

„Naprostá většina středoškoláků si podnikání teprve zkouší, zjišťují, co vše to obnáší, od managementu přes finanční řízení až po komunikaci se zákazníkem. Cílem soutěže JA Top Logo je seznámit studenty s principy marketingu – aby pochopili náležitosti chytlavého loga firmy a přemýšleli, jak ideálně oslovit svou cílovou skupinu, včetně prezentace svých sdělení ve 30sekundovém reklamním spotu,“ popsal Martin Smrž, ředitel vzdělávací organizace JA Czech, která program JA Studentská firma na českých školách realizuje.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Jiří Slavík byl položen dotaz

Střet zájmů

Dobrý den, myslíte, že vzhledem k tomu, jak dopadly volby, že lidem vadí Babišův střet zájmů? Jak si vysvětlujete, že to dle výsledku voleb je většině lidí jedno?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústecký kraj: Zlato pro lovosickou školu má odstín Mocha Mousse

22:31 Ústecký kraj: Zlato pro lovosickou školu má odstín Mocha Mousse

Velkého úspěchu dosáhla žákyně Střední odborné školy technické a zahradnické v Lovosicích Viktorie V…