1043 plyšáků – přesně tolik originálních plyšových zvířat prodala Správa NP a CHKO Šumava za jediný měsíc od jejich uvedení na trh.
„Nastavili jsme nově marketing zaměřený na nejfrekventovanějšího návštěvníka a tím je rodina s dětmi. Snažíme se lépe pracovat s veřejností, než tomu bylo v předchozích letech a proto víme, co lidé chtějí. Podle zpětné vazby, kterou ze strany veřejnosti máme je náš směr správný. Šumava to již není kůrovec a problémy. Šumava je především místo pro zábavu a místo kam se vyplatí vyrazit na dovolenou,“ říká Jiří Mánek, ředitel Správy NP a CHKO Šumava.
První týden se plyšáci prodávali pouze na informačních střediscích Správy NP a CHKO Šumava. Zájem byl nečekaně veliký a plyšáci po pouhých několika dnech z nabídkových pultíků téměř zmizeli. V průběhu listopadu putovali na eshop. „Od prvního týdne jsme zavalení objednávkami. Nestačíme plyšáky doplňovat a tak postupně některé druhy dochází a pak se do nabídky za pár dní vrací. Museli jsme najmout brigádníka, který plyšáky balí a posílá je zákazníkům,“ uvádí Petra Střelečková, vedoucí informačních středisek s tím, že díky plyšákům se tržby na e-hopu zněkolikanásobily a plyšáci si vydělali na nové pracovní místo na Šumavě. „Lidé si společně s plyšákem objednají i další zboží. Teď před Vánocemi nejčastěji naše oblečení se značkou Clothes collection of the Národní park Šumava,“ doplňuje Petra Střelečková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva