S novým marketingovým tématem seznámili na nedávném setkání v rámci podzimního Gastrofestu v Českých Budějovicích odbornou veřejnost zástupci Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR).
„Pokud někdo řekne: Miluji jižní Čechy, nebo: Do jižních Čech jsem se zamiloval, určitě to není fráze ani klišé. Mít rád, či milovat region, místo, oblast, kde je mi dobře a kde se mi líbí, na které mám hezké vzpomínky a kam se rád vracím, je zcela normální. Proto jsme se rozhodli stávající úspěšné a prověřené marketingové téma Jižní Čechy Pohodové významově posunout od pohody až k opravdové lásce,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Statistiky a průzkumy totiž dokládají, že řada návštěvníků se do jižních Čech skutečně opakovaně vrací. A to jak turisté z různých částí České republiky, zejména Prahy a středních Čech, tak i cizinci. Například ve třetím čtvrtletí letošního roku činil počet přespání v regionu téměř 2,3 miliónu, což Jihočeský kraj zařadilo v četnosti noclehů na druhé místo za hlavní město Prahu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva