Bezpečnostní plomby s ocelovým lankem a ocelové plomby na kontejnery odolají pokusům o náhodné vniknutí do nákladového prostoru bez použití speciálního nářadí." upřesňuje Joklík.
Kovové plomby se používají tradičně všude tam, kde je nutná vysoká ochrana. Nově teď našly uplatnění i v přepravě. Mají jednoduchý, ale spolehlivý uzavírací mechanizmus, složený z dvojitých zajišťovacích kroužků umístěných v krytém pouzdře. Schválily je celní orgány po celém světě.
"Je to malá součástka s velkou přidanou hodnotou v poměru k ceně přepravovaného zboží a bezpečnosti řidičů,“ zdůrazňuje Ing. Tomáš Holomoucký, ředitel DB Schenker. Na zhoršení bezpečnostní situace si stěžovali v minulých dnech zejména řidiči kamionů čekající na nalodění v Calais.
Ilegální imigranti se tam podle Česmadu snažili "jakýmkoliv způsobem dostat ukryti v kamionech přes kanál La Manche do Británie". Na kamiony naskakovali mnohdy i za jízdy, otevírali nákladová vrata a zkoušeli se ukrýt v nákladovém prostoru, na nápravách či rezervě. EUROSEAL je ryze česká firma.
Vznikla před 20 lety a vedle bezpečnostních plomb, kterých ročně vyrobí a dodá do 18 zemí světa zhruba 50 milionů kusů, se zabývá ještě produkcí bezpečnostních plastových obálek a samolepek. Společnost má zhruba 50 zaměstnanců a mezi její největší odběratele patří dodavatelé energií, logistické firmy a sektor bankovnictví.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva