Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu

15. 1. 2016 17:29

Začátkem května zahájila Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) velkou turistickou kampaň Vaše Východní Čechy v osmi krajských městech České republiky.

Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu
Foto: Pardubický kraj
Popisek: Kampaň Vaše Východní Čechy získala speciální cenu
reklama

Nyní za ni na veletrhu cestovního ruchu GO&Regiontour v Brně získala speciální cenu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Ve stejné kategorii bodovalo i Českomoravské pomezí, které skončilo na druhém místě s kampaní Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků.

Speciální cenu ve čtvrtek převzali krajský radní pro cestovní ruch René Živný a ředitelka DSVČ Alena Horáková. „Malé městské světelné billboardy, takzvané city lighty, a roadshow po obchodních domech oslovily zájemce o návštěvu Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Lákaly především na hlavní turistické magnety kraje. Kampaň se líbila nejen veřejnosti, ale i odborné porotě,“ oznámil radní René Živný. Kampaň byla rozdělena do dvou částí, letní a zimní, a cílila hlavně na domácí klientelu. Roadshow s kompletní turistickou nabídkou Pardubického kraje putovala po obchodních domech v Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě. „Projekt Vaše východní Čechy byl spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod. Celkové náklady kampaně byly více než čtyři miliony korun,“ doplnila jeho slova ředitelka DSVČ Alena Horáková.

Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. Jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová vysvětlila, čím kampaň Vaše Východní Čechy zaujala odbornou porotu: „Východní Čechy nepatří mezi nejvyhledávanější turistické cíle u nás, ale tato dobře zvládnutá a hlavně komplexní kampaň s velmi kvalitním grafickým zpracováním má šanci s touto situací zahýbat.“ 

Cenu za první místo si z Brna odvezli zástupci Centrály cestovního ruchu Východní Moravy za kampaň Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země. Ceny vítězům předávali náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová, předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Viliam Sivek či prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Projekt Pomáhej pohybem slaví 5. narozeniny

7:33 Nadace ČEZ: Projekt Pomáhej pohybem slaví 5. narozeniny

Mobilní aplikace EPP – Pomáhej pohybem motivuje veřejnost ke sportu prostřednictvím charity, jen v M…