Pokud se podaří spojit věci tak, aby byl výsledek větší, než pouhý součet jednotlivých položek, říká se tomu synergie. Jinými slovy; věci si vzájemně pomáhají. A přesně to se podařilo společnosti Kia a nadaci Naše dítě, jejímž hlavním posláním je pomoc týraným, zneužívaným, handicapovaným, ohroženým či opuštěným dětem.
Kia podpořila 40 fotbalových klubů přípravek a mladších žáků v okresních soutěžích a přeborech. „Pro běžný sponzoring tato oblast není příliš atraktivní, ale přitom právě na okresech se rodí budoucí hvězdy nejsledovanějšího sportu České republiky,“ vysvětluje Kateřina Vokounová, patronka projektu a PR manažerka Kia Motors Czech, a dodává: „Zápasy mladších žáků jsou navíc plné skutečného nadšení a zapálení do hry – často jde o lepší podívanou, než u prvoligových utkání.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva