Podle Kverulanta ČT již od roku 2011 soustavně porušuje zákon, který reguluje reklamu, jejíž vysílání je na ČT1 zcela zakázané. Přesto se na tomto programu stále objevuje v hlavním vysílacím čase. Na kritiku médium reaguje tvrzením, že nejde o reklamu, ale o sponzorství pořadu. Výsledkem je, že řádné plátce koncesionářského poplatku obtěžují reklamy, ale především mohou miliony diváků každý den sledovat, jak tato velká veřejnoprávní instituce explicitně porušuje zákon. Česká televize však ani po letech výtek reklamu vydávanou za sponzorství nestáhla. Naopak.
ČT v současné době přichází s novým způsobem, jak obejít zákon. V roce 2015 bylo vyrobeno 12 dílů pořadu Auto Moto Revue, které se začaly vysílat od května 2015. Zmíněný pořad je druhým nejstarším vysílaným titulem ČT a v současné době má podobu týdeníku. Běží na programu ČT2 a díky početné motoristické obci patří k deseti nejsledovanějším sobotním pořadům na ČT2. Je však značně neobjektivní a vzhledem k tomu, jak vzniká, ani jiný být nemůže. Televize totiž kromě jedno či dvou tisíc za výrobu skrytých titulků za pořad nic neplatí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV