Dále čekáme na vyjádření autorit, které se zabývají bezpečností leteckého provozu. Teprve na základě dalších relevantních informací můžeme rozhodnout o případném dalším postupu.
Do zprovoznění stávajícího stroje pokrývají služby letecké záchranné služby pro pacienty okolní základny. To znamená, že v případě potřeby vyšle centrální dispečink k pacientovi vrtulník z nejbližší základny. Na přistavení technicky plně způsobilého stroje má firma ATE smluvní lhůtu 12 hodin od události. Může se jednat o stávající stroj po opravě, nebo o stroj náhradní. Tento termín musí firma dle smlouvy dodržet. Podle aktuálních informací firmy ATE z úterního podvečera by měla být závada odstraněna do večerních hodin, přičemž se kontrolka poruchy motoru měla rozsvítit kvůli možné nečistotě v oleji. Nemělo tedy jít o faktickou závadu. Pilot však reagoval podle předpisů a se strojem přistál.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva