Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě

30.01.2019 8:51 | Zprávy

Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě. Konkrétně se jedná o místa v Chorvatsku, Itálii, Francii a Španělsku, kam se mohou cestující jednoduše dostat přímým spojením z Letiště Václava Havla Praha.

Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou již od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech České republiky. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě. Úkolem je také zvýšit povědomí o destinacích,  počtu spojení a podpořit letecké společnosti.

„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili,“ dodal.

V letošním roce bude do této kampaně zahrnuto 15 různých míst ve čtyřech zemích ? Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku. Vizuály tak budou cestující lákat k letům například do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy. Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha.

Letiště Praha podporuje příjezdový i výjezdový cestovní ruch dlouhodobě a důležitou součástí rozvoje leteckých spojení. V rámci podpory příjezdového cestovního ruchu vznikla v minulém roce platforma TouchPoint, propojující obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.

Seznam podpořených destinací v roce 2019:

Země

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Proč je důležité, kdo je v čele nějakého výboru?

A proč myslíte, že vám ANO žádného předsedu nedalo? A taky vzhledem k tomu, jak jde ta politická kultura z kopce (podle mě dost) neměly by se nějaké nepsané zvyklosti uzákonit? Jako třeba kdo má nárok na nějakého předsedu výboru nebo funkci ve vedení sněmovny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ předal do okolních obcí Temelína originální kalendář

11:14 ČEZ předal do okolních obcí Temelína originální kalendář

Téměř 17 tisíc netradičních kalendářů míří v těchto dnech mezi obyvatele v okolí Jaderné elektrárny …