Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě

30.01.2019 8:51 | Zprávy

Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě. Konkrétně se jedná o místa v Chorvatsku, Itálii, Francii a Španělsku, kam se mohou cestující jednoduše dostat přímým spojením z Letiště Václava Havla Praha.

Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou již od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech České republiky. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě. Úkolem je také zvýšit povědomí o destinacích,  počtu spojení a podpořit letecké společnosti.

„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili,“ dodal.

V letošním roce bude do této kampaně zahrnuto 15 různých míst ve čtyřech zemích ? Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku. Vizuály tak budou cestující lákat k letům například do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy. Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha.

Letiště Praha podporuje příjezdový i výjezdový cestovní ruch dlouhodobě a důležitou součástí rozvoje leteckých spojení. V rámci podpory příjezdového cestovního ruchu vznikla v minulém roce platforma TouchPoint, propojující obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.

Seznam podpořených destinací v roce 2019:

Země

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

To jako vážně?

Prý by podle návrhu Evropské komise děti jakéhokoli věku mohly projít neomezeně změnou pohlaví, terapie ke kontrole tohoto rozhodnutí by přitom byly zakázané. To jako fakt? Není už načase s EK něco radikálního udělat? Vždyť to je jedna šílenost za druhou s čím přichází. Nebo podle vás snad ne? Podle...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HK ČR: Vláda chce dořešit financování kompenzací nepřímých nákladů pro energeticky náročná odvětví

16:14 HK ČR: Vláda chce dořešit financování kompenzací nepřímých nákladů pro energeticky náročná odvětví

Hospodářská komora České republiky očekává, že kabinet na svém zasedání ve středu 29. října definiti…