Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09 | Zprávy

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Adéla Šípová byl položen dotaz

Migrační pakt

Mě by spíš zajímalo, jak řeší migrační pakt nebo cokoliv/kdokoliv to, aby se sem nelegální migranti vůbec nedostávali? K čemu je takové poloviční řešení, že je sem necháme přicestovat a pak budeme řešit, jak je vrátit nebo co s nimi? A když ten pakt tak hájíte, vy souhlasíte i s tou povinnou solidar...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ spouští registraci na prohlídku lipenské elektrárny

20:16 ČEZ spouští registraci na prohlídku lipenské elektrárny

Prohlédnout si unikátní vodní elektrárnu Lipno I mohou zájemci i v roce 2026. První prohlídky proběh…