Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09 | Zprávy

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Nelegální migrace

Myslím, že proti jsou snad všichni, ale nikdo si nedokáže poradit s tím, jak ji zastavit. Jaké je vaše řešení? Linda

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hlídač státu: Stát dál obchoduje s firmami z Agrofertu, i když je premiér Babiš ve střetu zájmů

22:03 Hlídač státu: Stát dál obchoduje s firmami z Agrofertu, i když je premiér Babiš ve střetu zájmů

Stát dál obchoduje s firmami premiéra Andreje Babiše, i když to zákon přímo zakazuje, jak zjistil in…