Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09 | Zprávy

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Co myslíte tím zvláštním statusem pro Ukrajinu?

A myslíte, že vzhledem k prokazatelné korupci na Ukrajině je správné ji nějakým způsobem začleňovat do EU? Upřímně já nevěřím tomu, že pokud by byla v EU, že by to vytvořilo nějakou oponu pro Rusko. Proč by taky mělo? Myslíte, že kdyby třeba Ukrajina byla už teď v EU, že by ji snad Rusko nenapadlo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚZSVM nabízí v elektronické aukci Národní dům na Vinohradech

7:01 ÚZSVM nabízí v elektronické aukci Národní dům na Vinohradech

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) dnes na svých webových stránkách www.nabidk…