„Jeho zvláštností bylo, že se dokázal spolu se školami na Litvínovsku přizpůsobit situaci v době covidu a pomoci školám vypořádat se s online výukou, která je dnes v případě potřeby samozřejmostí,“ sdělila Monika Růžičková, manažerka projektu. V rámci praktických aktivit projekt realizoval semináře, vzdělávací akce nebo workshopy pro děti, ale i učitele. Školy se mohly vzájemně inspirovat skrze pracovní skupiny, které se pravidelně scházely a řešily odborná témata jako je matematická nebo čtenářská gramotnost.
V rámci aktivit pro děti, proběhly na třech školách projekty zaměřené na vytvoření vlastní firmy, učitelé zase měli možnost získat dovednosti v oblasti polytechnické gramotnosti a době covidu se také hodil seminář zaměřený na využívání moderní technologie ve výuce.
Podařilo se také docílit zlepšení spolupráce mezi jednotlivými školami, a to zejména díky uspořádaným výjezdním zasedáním, která se vždy kombinovala se zajímavým školením pro cílovou skupinu. Dvě výjezdní zasedání byla uspořádána pro ředitele škol v ORP Litvínov, jedno výjezdní zasedání se konalo pro vedoucí mateřských škol a jedno pro kariérové poradce na základních školách v Litvínově a okolních obcích. Projekt nezapomněl ani na firmy a zaměstnavatele v okolí, kdy se je snažil zapojit do procesu vzdělávání ve vazbě na uplatnění mladých lidí na trhu práce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva