Provoz úřadu bude zajištěn za zvýšených hygienických požadavků, i nadále však je doporučeno využívat, je-li to možné, elektronickou komunikaci.
Pražský magistrát fungoval a funguje i v době pandemie, proto to pro činnost úřadu neznamená žádné výrazné změny. Agendy jsou svedeny výhradně na přepážky, pracoviště jsou vybavena dezinfekcí, zaměstnanci na přepážkách ochrannými prostředky.
Občanům doporučujeme, aby, pokud je to možné, řešili své záležitosti prostřednictvím telefonické, elektronické či písemné komunikace, a osobní návštěvy úřadu omezili na nejnutnější případy, popřípadě po předchozí domluvě.
Přepážky agend ve Škodově paláci jsou od 20. dubna veřejnosti k dispozici v pondělí od 12:00 do 17:00 hodin a ve středu od 8:00 do 18:00 hodin.
Provozní doba Czech Point, hlavní podatelny a Pražského kontaktního centra:
Pondělí 8:00 – 11:00 hodin a 12:00 – 17:00 hodin
Úterý 8:00 – 11:00 hodin a 12:00 – 16:00 hodin
Středa 8:00 – 18:00 hodin
Čtvrtek 8:00 – 11:00 hodin a 12:00 – 16:00 hodin
Pátek 8:00 – 11:00 hodin
Na pracovištích registru vozidel a registru řidičů jsou od 20. dubna obnoveny standardní úřední hodiny (podrobně v příloze).
Pro zaměstnance úřadu i pro návštěvníky platí zvýšená hygienická nařízení. Nutné je použití ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál apod., které brání šíření kapének, dále je nutné zachovávat odstup mezi osobami alespoň dva metry. Provoz úřadu je zajištěn tak, aby bylo zabráněno shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně. I nadále je uzavřena Nové radnice a Nová úřední budova.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva