MPO odmítá účelové matení zákazníků mobilních operátorů

04.01.2017 10:30 | Zprávy

S dalším ze série útoků přišel web Lidovky.cz 3. ledna 2017 v tomto textu, kterým účelově děsí a matou zákazníky mobilních operátorů.

MPO odmítá účelové matení zákazníků mobilních operátorů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Ministerstvo průmyslu a obchodu

Článek na webu Lidovky.cz z 2. ledna 2017 nazvaný „Bruselu došla trpělivost. Poslal do Prahy člověka, aby ohlídal rychlý internet“ odmítá Ministerstvo průmyslu a obchodu jako silně tendenční a vytvořený zjevně pod vlivem obchodních zájmů části ICT sektoru.

Právě snahy o negativní medializaci tématu a lobbing na evropské úrovni byly důvodem, proč (už!) v létě loňského roku přijel zástupce Evropské komise do Prahy Ján Šebo, aby zjistil skutečný stav věci. Výsledkem jeho mise byl doporučující posudek Evropské komisi, která jej přijala. V prosinci 2016 potvrdila, že navržené řešení pokrytí takzvaných bílých míst, to znamená zhruba 20 procent území, kde vysokorychlostní internet není možné zavést pomocí běžného obchodního modelu, je věcně správné a akceptovala vládou schválený Národní plán rozvoje sítí nové generace. Navíc, většina českých domácnosti již přístup k vysokorychlostnímu internetu má, protože ho komerčně poskytují soukromé subjekty.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Co by měl Babiš udělat, abyste byli spokojení?

Mě to přijde tak, že ať by udělal cokoliv, tak stejně budete mít nějaký problém. A kdyby bylo ANO bez Babiše, tak byste se na něj dívali jinak a třeba s ním i spolupracovali? Děkuji za odpověď. Jana

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Tísňová linka 112 bude od 1. 1. 2026 přijímat hlášení i z eCall nové generace

19:28 HZS ČR: Tísňová linka 112 bude od 1. 1. 2026 přijímat hlášení i z eCall nové generace

Telefonní centrum tísňového volání 112 je připravené od 1. ledna 2026 přijímat hlášení nejen ze stáv…