MPSV podporuje projekty, které po rodičovské pomáhají rozjet vlastní podnikání

14.02.2015 16:35 | Zprávy

Končící rodičovská dovolená může být vhodným impulsem pro to zamyslet se nad dalším profesním směřováním. Jednou z cest, jak se postupně vracet do pracovního života a přitom trávit dost času s rodinou, je rozjezd vlastního podnikání. Ministerstvo práce a sociálních věcí prostřednictvím Evropského sociálního fondu podporuje projekty, které pomáhají rodičům a začínajícím podnikatelům získat do začátku praktické rady a potřebné sebevědomí.

MPSV podporuje projekty, které po rodičovské pomáhají rozjet vlastní podnikání
Foto: Martin Kovář
Popisek: Budova MPSV

Možnost flexibilně nakládat se svým časem je pro rodiče malých dětí silný argument, proč začít o samostatném podnikání uvažovat. Překážkou naopak bývají obavy z neúspěchu, nedostatek zkušeností i potřebných informací.

„Ženy s dětmi v předškolním věku představují pro naši ekonomiku potenciál, který je potřeba rozvíjet. Ať už formou alternativních pracovních úvazků, dostatečnou nabídkou předškolních zařízení nebo podporou drobného podnikání,“ říká ministryně práce a sociálních věcí Michaela Marksová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Ministerstvo práce a sociálních věcí

Bc. Otakar Březina byl položen dotaz

Nálepkování názorových odpůrců

I mě to věčné nálepkování štve, ale co si budeme nelhávat, dělali to už komunisté a dokonce za názory i popravovali. Paradoxně mi ale v poslední době přijde, že ti, co hovoří o cenzuře, jsou právě zástupci komunistů. A můj dotaz. Kdybyste byli u vlády, tak co byste v oblasti svobody slova a názoru k...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Navyšováním nájemného v nebytových prostorách na tržní úroveň

16:26 MHMP: Navyšováním nájemného v nebytových prostorách na tržní úroveň

Strategie hlavního města navyšovat nájmy v lukrativních městských nebytových prostorách na tržní úro…