Media Club představil obchodní politiku pro rok 2015

31.10.2014 18:00 | Zprávy

V roce 2015 zaštítí společnost Media Club v rámci televizní reklamy prodej na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a stanicích skupiny Óčko.

Media Club představil obchodní politiku pro rok 2015
Foto: Hans Štembera
Popisek: Televize Prima

V rámci online reklamy doplní vlastní portfolio webů Prima Online také unikátní produkt vytvořený ve spolupráci se společností Seznam.cz. Třetím mediatypem, zastupovaným Media Clubem, pak v příštím roce bude rádio, a to skupina stanic pod hlavičkou Radio United a Rádio Impuls, nejposlouchanější rozhlasová stanice v ČR. Media Club se tak stane mediálním zastupitelstvím s nejvyšším kumulativním zásahem ve výši 98 % dospělé populace.

Media Club v příštím roce zaštítí prodej tří mediatypů, vedle televizní reklamy to bude také online a rozhlasová reklama. Prodejní cílovou skupinou bude i nadále D15+, zachována zůstávají i časová pásma Prime time (17.30–23.30) a Off Prime time (23.30–17.30). Součástí obchodní politiky pro příští rok bude i optimalizace agenturních bonusů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Referendum

Paní Schillerová, rád bych se zaptal, proč vaše hnutí odmítá referendum o vystoupení z EU a NATO? Pokud převezmece moc v této zemi znamená to, že chce tevládnou stejně jako stávající koalice ve smyslu "my víme, co je pro vás nejlepší"? Jsem přesvědče o tom, že vůle lidu zdemá být rozhodující. V post...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SPÚ: Výstavbu bytových domů pro lidi, kteří přišli o bydlení při povodních

22:31 SPÚ: Výstavbu bytových domů pro lidi, kteří přišli o bydlení při povodních

Ministerstvo zemědělství zajistilo bezplatné pozemky pro výstavbu obydlí ve městě Jeseník pro lidi, …