V rámci online reklamy doplní vlastní portfolio webů Prima Online také unikátní produkt vytvořený ve spolupráci se společností Seznam.cz. Třetím mediatypem, zastupovaným Media Clubem, pak v příštím roce bude rádio, a to skupina stanic pod hlavičkou Radio United a Rádio Impuls, nejposlouchanější rozhlasová stanice v ČR. Media Club se tak stane mediálním zastupitelstvím s nejvyšším kumulativním zásahem ve výši 98 % dospělé populace.
Media Club v příštím roce zaštítí prodej tří mediatypů, vedle televizní reklamy to bude také online a rozhlasová reklama. Prodejní cílovou skupinou bude i nadále D15+, zachována zůstávají i časová pásma Prime time (17.30–23.30) a Off Prime time (23.30–17.30). Součástí obchodní politiky pro příští rok bude i optimalizace agenturních bonusů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva