Media Club představil obchodní politiku pro rok 2015

31.10.2014 18:00 | Zprávy

V roce 2015 zaštítí společnost Media Club v rámci televizní reklamy prodej na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a stanicích skupiny Óčko.

Media Club představil obchodní politiku pro rok 2015
Foto: Hans Štembera
Popisek: Televize Prima

V rámci online reklamy doplní vlastní portfolio webů Prima Online také unikátní produkt vytvořený ve spolupráci se společností Seznam.cz. Třetím mediatypem, zastupovaným Media Clubem, pak v příštím roce bude rádio, a to skupina stanic pod hlavičkou Radio United a Rádio Impuls, nejposlouchanější rozhlasová stanice v ČR. Media Club se tak stane mediálním zastupitelstvím s nejvyšším kumulativním zásahem ve výši 98 % dospělé populace.

Media Club v příštím roce zaštítí prodej tří mediatypů, vedle televizní reklamy to bude také online a rozhlasová reklama. Prodejní cílovou skupinou bude i nadále D15+, zachována zůstávají i časová pásma Prime time (17.30–23.30) a Off Prime time (23.30–17.30). Součástí obchodní politiky pro příští rok bude i optimalizace agenturních bonusů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

JUDr. Jindřich Rajchl byl položen dotaz

Reparace

Pokud má být uzavřen mír mezi Ruskem a Ukrajinou souhlasíte nebo nesouhlasíte s tím, že Rusko musí Ukrajině zaplatit válečné škody ve formě reparací?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Před 25 lety vyrobil Temelín první elektřinu. Pomohl ušetřit přes 270 milionů tun emisí

14:19 ČEZ: Před 25 lety vyrobil Temelín první elektřinu. Pomohl ušetřit přes 270 milionů tun emisí

Přesně před 25. lety, 21. prosince 2000 o půl deváté večer, připojili energetici nejvýkonnější český…