Kontroloři se zaměřili na Ministerstvo dopravy, které na obnovu železničních kolejových vozidel rozdělovalo státní peníze i evropské dotace. Dále zkontrolovali i postup Českých drah při pořizování železničních kolejových vozidel, které podnik nakoupil díky dotacím rozdělovaných Ministerstvem dopravy a také s pomocí vybraných regionálních operačních programů.
I přes mírný pokles průměrného stáří železničních kolejových vozidel tvoří podstatnou část vozového parku Českých drah vozidla starší 30 let, často za hranicí technické i morální životnosti. V roce 2012 provozovaly České dráhy přibližně 42 procent takto starých vozidel. V roce 2017 to bylo zhruba 35 procent. Věková struktura vozového parku podniku neodpovídá stávajícím ani budoucím požadavkům objednatelů dopravních služeb ani očekávání veřejnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
Virtuální realita, rozšířená realita i digitální průvodci – Národní muzeum se v posledních letech pr…
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB
- 7:33 Lesy ČR: Meandrující potoky na Tachovsku a Bruntálsku zadržují v krajině vodu
- 20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu