„Před rozhodnutím o změně odtěžení a vytvoření linky C jsme rubaninu z této oblasti na Jihu přepravovali velkoprostorovými vozy po severojižním překopu po kolejích až do skipového zásobníku číslo 1 na Severu,“ informoval vedoucí provozu centrálního odtěžení Pavel Wolf s tím, že zdárnou probítkou získali PVP Jih-Sever s celkovou délkou 2141 metrů.
Kompletní trasu C pak vybavili pásovými dopravníky Belt 1200 a 1400. Pro zamezení vývinu prachu na přesypech instalovala také kapotáže IBS, Caterpillar a Hese. „Jejich mnohačetné zabudované trysky vytvářejí účinnou vodní mlhu srážející vyvíjení polétavého prachu,“ uvedl Wolf.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: OKD
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…