Operátoři call centra pro cizince odbavili stotisícího volajícího

20.01.2015 15:03 | Zprávy

Po deseti měsících fungování call centra pro cizince, kteří se chtějí objednat k řešení své pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách, se operátoři dočkali stotisícího volajícího. Pilotní projekt, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března 2014, tak zaznamenal významný úspěch v překročení magické hranice obsloužených volajících.

Operátoři call centra pro cizince odbavili stotisícího volajícího
Foto: red
Popisek: Ministr vnitra Milan Chovanec

Díky této službě jsou denně stovky klientů odbavovány v termínech, které si předem smluvily s operátorem, a nemusí čekat v nepříjemných frontách.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Ministerstvo vnitra

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Celníci zabránili vyložení nelegálního odpadu z Itálie do Česka

22:31 Celní správa: Celníci zabránili vyložení nelegálního odpadu z Itálie do Česka

Několik tun textilního odpadu přepravovaného s pofidérními doklady. I tak by se dala nazvat akce stř…