Operátoři call centra pro cizince odbavili stotisícího volajícího

20.01.2015 15:03 | Zprávy

Po deseti měsících fungování call centra pro cizince, kteří se chtějí objednat k řešení své pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách, se operátoři dočkali stotisícího volajícího. Pilotní projekt, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března 2014, tak zaznamenal významný úspěch v překročení magické hranice obsloužených volajících.

Operátoři call centra pro cizince odbavili stotisícího volajícího
Foto: red
Popisek: Ministr vnitra Milan Chovanec

Díky této službě jsou denně stovky klientů odbavovány v termínech, které si předem smluvily s operátorem, a nemusí čekat v nepříjemných frontách.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Ministerstvo vnitra

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Vítáte Trumpův ,,mírový plán“

Rusko je podle vás vítěz války. To je podle vás dobře? Co myslíte, že udělá Putin pak, když mu to s Ukrajinou takto snadno vyjde? Nemělo se spíš udělat víc, aby byl on ten poražený? Děkuji za odpověď. Jana

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Celníci zabránili vyložení nelegálního odpadu z Itálie do Česka

22:31 Celní správa: Celníci zabránili vyložení nelegálního odpadu z Itálie do Česka

Několik tun textilního odpadu přepravovaného s pofidérními doklady. I tak by se dala nazvat akce stř…