Pilsner Urquell sází na českou originalitu

12.04.2013 18:38 | Zprávy

Pilsner Urquell odstartoval svůj nový komunikační koncept značky v duchu „Originalita. To pravé bohatství.“ televizním spotem, ve kterém připomíná a oslavuje českou vynalézavost a originalitu.

Pilsner Urquell sází na českou originalitu
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Pilsner Urquell se zde prezentuje jako jeden z výjimečných českých originálů, který inspiroval svět, spolu s legendárním vozem Tatra 87 a revolučními silonkami. Spot je součástí první kampaně z dílny agentury Ogilvy&Mather pro značku Pilsner Urquell a pokračuje ve vizuálním stylu typickém pro tuto značku.

Krátce po jeho uvedení na televizní obrazovky byl spot v prestižním marketingovém médiu Adweek  oceněn jako pátý nejlepší spot týdne.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Blažkovy bitcoiny

Dobrý den, může mi prosím někdo vysvětlit, zda je to normální, že stát přijímá do rozpočtu jen tak peníze od kohokoliv? Podle mě vám přeci nikdo nedá peníze jen tak. Takže je i otázka, co za tím vším podle vás je? A věříte tomu, že Blažek z toho neměl nic pro sebe? Přeci pokud není úplně mimo, tak m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Jednání šéfů armád Visegrádské čtyřky

16:13 Armáda ČR: Jednání šéfů armád Visegrádské čtyřky

Ve dnech 3. a 4. června ve Varšavě se uskutečnilo jednání nejvyšších představitelů ozbrojených sil z…