„Již tradičně se společnost KOVAP zúčastní lednového veletrhu SPIELWARENMESSE, kde představí nejen své produkty, ale také nové logo,“ říká jednatel společnosti Pavel Ježek. A tím výčet novinek zdaleka nekončí. K firmě KOVAP byla přikoupena také společnost KADEN, která v minulosti tvořila s KOVAPEM jeden podnik. KADEN je firma vyrábějící modely automobilů, vojenských vozidel, stavebnic a kovových dílů. Úspěšná spolupráce z minulosti tak pod novým vedením znovu ožívá. Pracuje se na novém logu i pro zmíněnou firmu KADEN a v lednu bude spuštěn nový e-shop v moderním designu. „Vzniká kompletně nový vizuální styl společnosti,“ říká Pavel Ježek a dodává, že bývalý vlastník společnosti KOVAP, Lubomír Hošek, se i nadále na chodu firmy podílí jako nositel know-how a firemní tradice.
Zbrusu nové logo působí designově velmi moderně a čistě, ale stále v sobě zachovává retro nádech v podobě ikony traktoru. „Červený traktůrek je pro firmu KOVAP typickým produktem, proto bylo od začátku jasné, že v novém logu nesmí chybět,“ pokračuje Pavel Ježek. Navíc traktor osloví nejen děti, ale i dospělé, kteří si s mechanickými hračkami KOVAP hráli už před lety. Tři zářezy na masce traktůrku symbolizují tři generace, pro které jsou plechové hračky KOVAP určeny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva