Politickodiskusní blok TV Barrandov opět láme rekordy sledovanosti

05.01.2018 18:26

Včerejší premiérové díly pořadů Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem zaznamenaly rekordní sledovanost a zařadily se tak mezi nejúspěšnějšími pořady stanice v uplynulém týdnu. Rozhovor generálního ředitele Jaromíra Soukupa s prezidentem Milošem Zemanem byl včera dokonce nejsledovanější od startu vysílání. Skupina Barrandov tak otevřela nový rok velkým úspěchem.

Politickodiskusní blok TV Barrandov opět láme rekordy sledovanosti
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov
reklama

Ve čtvrtek 4. ledna odvysílala televize Barrandov tradiční politickodiskusní blok, sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa. Oba formáty se ihned po odvysílání zařadily mezi nejúspěšnější pořady stanice. V roli moderátora mohli diváci v obou případech spatřit generálního ředitele TV Barrandov a předsedu představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromíra Soukupa.

„Fakt, že sledovanost našeho politickodiskusního bloku i po nedávném rekordu roste, je jednoznačným důkazem toho, že je to právě naše televize, která v těchto chvílích, kdy se rozhoduje nejenom o tom, kdo stane v čele České republiky, ale i o jejím celkovém směřování a budoucnosti, poskytuje občanům nezávislé zpravodajství a informace bez jakékoli cenzury. Jsem rád, že jsme nový rok otevřeli takovým úspěchem a že naši snahu umí ocenit i diváci,“ uvedl Jaromír Soukup.

V případě rozhovoru generálního ředitele s novou ministryní financí ČR Alenou Schillerovou, která odpovídala na otázky týkající se jejího jmenování, hlasování o důvěře nové vládě či aktuálně nejprobíranější kauzy Čapí hnízdo, jich v průměru bylo 266 tisíc při podílu 7,5 procenta. Alespoň tři minuty v kuse vysílání vidělo 524 tisíc diváků a stalo se tak druhým nejlepším v historii pořadu. Ještě lepší čísla měl včerejší TÝDEN s prezidentem, který dosáhl úplně nejlepšího výkonu od startu vysílání – zaznamenal 368 tisíc diváků při podílu 9 procent. Alespoň tři minuty v kuse pořad sledovalo 581 tisíc diváků.

ATO – Nielsen Admosphere, 4. 1. 2018, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 5. 1. 2018

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ÚZSVM: Elektronický aukční systém funguje dva roky, stát získal 237 milionů

19:35 ÚZSVM: Elektronický aukční systém funguje dva roky, stát získal 237 milionů

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) již dva roky úspěšně provozuje výběrová ří…