Politickodiskusní blok TV Barrandov opět láme rekordy sledovanosti

05.01.2018 18:26

Včerejší premiérové díly pořadů Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem zaznamenaly rekordní sledovanost a zařadily se tak mezi nejúspěšnějšími pořady stanice v uplynulém týdnu. Rozhovor generálního ředitele Jaromíra Soukupa s prezidentem Milošem Zemanem byl včera dokonce nejsledovanější od startu vysílání. Skupina Barrandov tak otevřela nový rok velkým úspěchem.

Politickodiskusní blok TV Barrandov opět láme rekordy sledovanosti
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov

Ve čtvrtek 4. ledna odvysílala televize Barrandov tradiční politickodiskusní blok, sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa. Oba formáty se ihned po odvysílání zařadily mezi nejúspěšnější pořady stanice. V roli moderátora mohli diváci v obou případech spatřit generálního ředitele TV Barrandov a předsedu představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromíra Soukupa.

„Fakt, že sledovanost našeho politickodiskusního bloku i po nedávném rekordu roste, je jednoznačným důkazem toho, že je to právě naše televize, která v těchto chvílích, kdy se rozhoduje nejenom o tom, kdo stane v čele České republiky, ale i o jejím celkovém směřování a budoucnosti, poskytuje občanům nezávislé zpravodajství a informace bez jakékoli cenzury. Jsem rád, že jsme nový rok otevřeli takovým úspěchem a že naši snahu umí ocenit i diváci,“ uvedl Jaromír Soukup.

V případě rozhovoru generálního ředitele s novou ministryní financí ČR Alenou Schillerovou, která odpovídala na otázky týkající se jejího jmenování, hlasování o důvěře nové vládě či aktuálně nejprobíranější kauzy Čapí hnízdo, jich v průměru bylo 266 tisíc při podílu 7,5 procenta. Alespoň tři minuty v kuse vysílání vidělo 524 tisíc diváků a stalo se tak druhým nejlepším v historii pořadu. Ještě lepší čísla měl včerejší TÝDEN s prezidentem, který dosáhl úplně nejlepšího výkonu od startu vysílání – zaznamenal 368 tisíc diváků při podílu 9 procent. Alespoň tři minuty v kuse pořad sledovalo 581 tisíc diváků.

ATO – Nielsen Admosphere, 4. 1. 2018, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 5. 1. 2018

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…