Zatímco z původních zhruba 300 slevových portálů v ČR jich téměř 90% zaniklo, Slevíci z domovského Zlínského kraje expandují k sousedům. Konkrétně se jedná o velká města na Moravě.
„V Brně na březen 2017 chystáme velkou marketingovou akci a v Olomouci úspěšně rosteme už od léta. Na rozdíl od celorepublikových portálů máme ke klientům blízko, nejsme anonymní, podporujeme akce v regionu a s lidmi se tak setkáváme i mimo online prostředí. Proto naši značku znají a vnímají pozitivně.“ Říká Jiří Gavenda, který je zodpovědný právě za rozvoj portálu.
Slevíci také výrazně ovlivňují chování nakupujících a to nejen ve Zlínském kraji. 50 000 aktivních zákazníků za dobu fungování a objednávky v řádu milionů korun měsíčně dávají tušit, že lidé si tuto formu nakupování oblíbili.
V domovském kraji také zůstává hlavní díl pestré škály dobročinných aktivit společnosti, která jen v letošním roce podpořila dětské domovy v kraji částkou 80 000 Kč.
Slevíci za rok 2016 zaregistrovali nárůst návštěvníků webu, kteří reflektují i nové trendy v nakupování. Velké oblibě se těší BlackFriday, jehož propagátorem v regionu je právě portál www.slevici.cz. „Během několikadenního prodeje v rámci akce černý pátek jsme dosáhli většího obratu než běžně za celý měsíc,“ doplňuje Gavenda.
Ze silného postavení Slevíků těží také prodejci, kteří se naučili využívat potenciálu kolektivního nakupování ve svém marketingovém mixu. „Po dlouhém zvažování a zkušenostech s vánočním prodejem dárkových voucherů, jsme se letos rozhodli oslovit zákazníky na celé Moravě přes Slevíky. Jsou v kraji velmi známí a cílíme společně na města s velkou kupní silou, jako jsou Brno, Ostrava a Zlín. Do Vánoc ještě dost času zbývá a už teď se pohybujeme v řádu stovek prodejů!" Pochvaluje si Libor Staňa, majitel největší firmy na lety balonem u nás, Balony.eu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva