„Jedná se o mimořádný úspěch našeho studenta, jelikož každoročně je vybírána nejlepší závěrečná práce v rámci celé Evropy,“ řekl prof. Miroslav Svítek, děkan Fakulty dopravní ČVUT. Cílem diplomové práce Michala Bořila je modelování a analýza emisního zatížení z dopravy ve čtvrti Praha – Spořilov, konkrétně na ulicích Spořilovská, 5. května a Jižní spojka, s využitím dopravního mikrosimulačního softwaru Quadstone Paramics.
Spořilov je emisně enormně zatížen od roku 2009, kdy došlo k otevření nové části vnějšího pražského okruhu, a proto je ve studii zkoumáno několik chronologicky seřazených scénářů. Studie zahrnuje analýzu problému, vybudování metodologie a samotnou implementaci, která se skládá z modelování dopravní sítě, úprav a odhadů vstupních dat dopravních intenzit, simulací a výpočtů a analýzy emisního zatížení pro jednotlivé scénáře. V rámci analýzy výsledků je zkoumán emisní dopad jednotlivých reálných opatření v oblasti, optimální povolená rychlost nebo emisní důsledky odklonu nákladní dopravy po objízdné trase.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



